Ja pierdziele, odpowiedz na Wasze kwestie jest banalnie prosta. Pulapka to nie jest jakas wyimaginowana rzecz, narysowana zaczarowanym olowkiem na scianie. Pulapka powinna byc zdefiniowana podczas gry zgodnie ze zdrowym rozsadkiem, rzutem koscmi podczas sporu itp.
Dla mnie oczywista rzecza jest ze mastakiller bedzie miec inne zdolnosci zakladania pulapek niz mysliwy, złodziejaszek itp itd.
Taki mysliwy bedzie miec przede wszystkim zdolnosci zakladania pulapek w lesie - wnyki, drewniane ostre kołki jak vietkong wyskakujace zza drzewa, liny i pulapki lapiace za nogi jak predator, wilcze doly itp. Zwykle takie pulapki sa na ziemi i jak sie nadepnie, przerwie linke to sie aktywuja.
Takie wnyki 1", lina 1", linka miedzy drzewami i kolce - tez latwo okreslic, a jezeli pulapka ma w zasadach oznaczenie przy mysliwym ze dziala within 2" taka lewitujaca postac jej nie uruchomi bo to nie SF tylko Fantasy, i zadne detektory ruchu tu nie maja prawa istniec.
Rozumiem ze mowilismy teraz o obszarze AKTYWACJI pulapki, a nie jej dzialania, bo to inna rzecz wiadomo. Jak taka bomba palnie to moze byc i within 10" i wiadomo ze nie przy samej ziemi, ale w granicach sfery 10", jezeli wystarczajaco mocna to takze przez sciany jakies pole razenia jest (moze byc zmniejszone odpowiednio)
Nie wiem czy to jest takie trudne czy brak checi porozumienia jest miedzy wami
Wszystko zalezy od graczy...wszsytko jest kwestia DOGADANIA SIE jezeli nie ma dokladnie sprecyzowanych zasad.