Autor Wątek: Dark Angels - Deathwing  (Przeczytany 115833 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Eman

  • Gość
Dark Angels - Deathwing
« Odpowiedź #45 dnia: Kwiecień 17, 2005, 08:23:36 am »
Heyka !!!
Cytuj
Ravenwingiem ma niezły klimat - ciężkie armie

Mysle, ze 9 Tornado powoduje, ze nie jest az tak ciezko ;) ;) ;)
Cze !!!

Offline rhion

Dark Angels - Deathwing
« Odpowiedź #46 dnia: Kwiecień 17, 2005, 11:03:01 am »
Cytat: "Eman"
Heyka !!!
Cytuj
Ravenwingiem ma niezły klimat - ciężkie armie

Mysle, ze 9 Tornado powoduje, ze nie jest az tak ciezko ;) ;) ;)
Cze !!!
1)Ravenwing nie może używać LS "tornado"  tylko RLS<z zestawem broni AC&HB>
2)prawie każda armia SM może mieć 9 "tornad" <więc żadne to wyróżnienie dla Ravenwingu
3)same 9 "tornad" nie wygrają bitwy
Co nie zmienia faktu że na zasady 4ed Ravenwing został bardzo wzmocniony ale magiczny koszt 1 bike<40p> przymusowe branie GMoR brak Ravenwing comand squad sporo ogranicza możliwości
tyle odemnie  :roll:

rhion
They are the lords of destruction, the harbringers of doom
and wherever they go, they leave only dead and dying in ther wake.

They are the DARK ANGELS"

Offline Bienias

Dark Angels - Deathwing
« Odpowiedź #47 dnia: Kwiecień 17, 2005, 06:37:01 pm »
oj oj... az czuje sie odpowiedzialny zeby to wyjasnic...
ravenwing jest ciezki do grania bo mab.b.b. malo modeli a ich podstawowe czyli motorki za 40p sa naprawde słabiutkie :( dalej moga brac w przeciwienswie do marynatow klasycznych inne zestawy broni i dowolnie mieszac AC/HF z MM/HB tylko sa drozsze odrobine... I z pewnoscia nie maja nic wspolnego z chaosem jak to niektorzy sugeruja :P bo ani na ten chaos poluja.. :P co jeszcze jesli ktos ma watpliwosci co do lojalnosc DW/RW/DA to proponuje to wyjasnic :P na polu bitwy... :)

Watchers - przyjmuje wyzwanie ale kiedys juz duzo tego szukałem i chyba oficjalnie niewiele jet na ten temat, niestety... wiadomo ze pierwzy raz pojawili sie po nagłem zniknieciu Liona i stwierdzili ze wroci jak go zakon bedzie potrzebował czy cos takiego :P A sa teoretycznie niesmiertelne itp. pomagaja najwyzym ranga sprzatac korytarze o nadzorowac cele w Rocku :)
 The enemy have been sighted. I am going to engage. In the name of Emperor; Ravenwing - Attack! Attack!, ATTACK!"

Grand Master Gideon of the Ravenwing

Offline trej

Dark Angels - Deathwing
« Odpowiedź #48 dnia: Kwiecień 17, 2005, 07:05:44 pm »
Cytat: "Bienias"
oj oj... az czuje sie odpowiedzialny zeby to wyjasnic...
ravenwing jest ciezki do grania bo mab.b.b. malo modeli


IMHO w wh40k ilosc modeli nie jest wyznacznikiem jak sie ciezko gra dana armia. Mi po TS i RW trudno bedzie sie przestawic na armie z 60+ modeli. Kwestia przyzwyczajenia.

Cytuj
a ich podstawowe czyli motorki za 40p sa naprawde słabiutkie :(


maja skiled raiders i jinka. Nie sa zachwycajace ale one nie stanowia tej armii

Cytuj
dalej moga brac w przeciwienswie do marynatow klasycznych inne zestawy broni i dowolnie mieszac AC/HF z MM/HB tylko sa


I tak jest jedyna sluszna koncepcja i te mozliwosci nie maja wiekszego znaczenia

Cytuj
I z pewnoscia nie maja nic wspolnego z chaosem jak to niektorzy sugeruja :P bo ani na ten chaos poluja.. :P


To byl zart sytuacyjny. Co nie zmienia faktu, ze mam swoja koncepcje fluff'u RW i tego bede sie trzymal :D

Offline sokles

Dark Angels - Deathwing
« Odpowiedź #49 dnia: Kwiecień 18, 2005, 07:02:29 am »
Cytat: "Bartuul"
IMHO w Deathwingu są dwie dość grywalne koncepcje:
a) full termitów z żyletami:
+ plusy: assault cannony, dużo modeli, dużo strzelania
- minusy: mały zasięg, wooooolne, ryzykowny deep strike, podatność na ciężki ostrzał
b) Land Raider Rush:
+ plusy: 3 Landy to nie jest coś, co każdy potrafi ot tak zatrzymać, mocny assault (czapla+command squad), osłona termitów przed ciężkim ogniem
- minusy: mało modeli, jak padną Landy, to koncepcja troche leży (razem z termitami)

Reszta pomysłów jest średnia i mieszanie tego z owym jest IMHO trochę bez sensu, bo wtedy ani to mocne w jednym ani w drugim.


Ja bym przede wszystki zwrócił uwagę na dawanie termosom podów i deep strike, co prawda jest  to 30 punktów od składu drozej ale to zmienia deep strike okrutnie...a co do koncepcji na forum rozpisek przedstawiłem nieco inną niż Ty tutaj (armia na 1800):

Małą czapla z termoską i niczym
4 składy termosów z 2xassault cannon i tank hunter plus pod
3 Dredy z assault cannonem plus pod

Może nie jest to potęga, ale myślę że pograć by mimo wszystko mozna.

Offline rhion

Dark Angels - Deathwing
« Odpowiedź #50 dnia: Kwiecień 18, 2005, 08:15:30 am »
Cytat: "sokles"
Ja bym przede wszystki zwrócił uwagę na dawanie termosom podów i deep strike, co prawda jest  to 30 punktów od składu drozej ale to zmienia deep strike okrutnie...a co do koncepcji na forum rozpisek przedstawiłem nieco inną niż Ty tutaj (armia na 1800):

Małą czapla z termoską i niczym
4 składy termosów z 2xassault cannon i tank hunter plus pod
3 Dredy z assault cannonem plus pod

Może nie jest to potęga, ale myślę że pograć by mimo wszystko mozna.
Ok wy już napewno zapominacie o takim BARDZO MALYM SZCZEGÓLE <lol> Armia Deathwing MUSI mieć obowiązkowo Grand Master of the Deathwing a w twojej armi Sokles to
czapla 110
4x5 termosów z AC i DP + TH 4x310
3xDred 3x135
suma 1755
czyli masz 45 p na GM a najtańsza wersja bez niczego kosztuje 105 <i to tylko GM z terminatorką bez broni> a żeby wogóle był do czegoś zdatny trza mu 2 bronie dorzucić <Sos 40p i jakąś drugą np PW, PF lub TH<co ja bym polecił> więc +70p jeszcze>

rhion
They are the lords of destruction, the harbringers of doom
and wherever they go, they leave only dead and dying in ther wake.

They are the DARK ANGELS"

Offline Vodecki

Dark Angels - Deathwing
« Odpowiedź #51 dnia: Kwiecień 18, 2005, 08:34:33 am »
Cytuj
Ok wy już napewno zapominacie o takim BARDZO MALYM SZCZEGÓLE <lol> Armia Deathwing MUSI mieć obowiązkowo Grand Master of the Deathwing

nie musi - w 2 wydaniu codexu DAjest napisane ze HQ moze byc dowolny bohater w Terminator Armour.



Offline sokles

Dark Angels - Deathwing
« Odpowiedź #52 dnia: Kwiecień 18, 2005, 08:34:41 am »
Spoks nie wiedziałem tego, to wchodzi zamiast czapli, a punkty mozna wyciagnac z tank hunterów sie da zrobić.

Offline rhion

Dark Angels - Deathwing
« Odpowiedź #53 dnia: Kwiecień 18, 2005, 08:50:48 am »
Cytat: "Vodecki"
Cytuj
Ok wy już napewno zapominacie o takim BARDZO MALYM SZCZEGÓLE <lol> Armia Deathwing MUSI mieć obowiązkowo Grand Master of the Deathwing

nie musi - w 2 wydaniu codexu DAjest napisane ze HQ moze byc dowolny bohater w Terminator Armour.
Cóż ja mam tylko pierwsze wydanie :( <a tam to było wyraźnie odznaczone>
Me equivoco, apenado para eso : )

rhion
They are the lords of destruction, the harbringers of doom
and wherever they go, they leave only dead and dying in ther wake.

They are the DARK ANGELS"

Offline Bartuul

Dark Angels - Deathwing
« Odpowiedź #54 dnia: Kwiecień 18, 2005, 10:41:47 am »
Nie zgodze sie do tych podów dla termitów. Po pierwsze tracisz dobre kilka modeli, a to już ból. Po drugie armia spada losowo, nie dość że beda ci chłopaków zabijać po kolei tak jak będą spadać, to na dodatek nie wiadomo gdzie będą spadać - bo nawet homer nie pomoże, bo nie działa na pody. Poza tym musisz lądować na ok 24" od wroga, i wtedy albo wyniesie cie poza zasięg i tzw du**, albo wniesie cie w zasieg szarzy kontry przecienika, i wtedy też tzw du**. Moje 3 grosze...
Join the forces of Kasztaniarze!

Kierowco! Pamiętaj - wpuszczając kogoś na skrzyżowaniu sprawiasz przyjemność temu jednemu, ale wqrwiasz tych 50 za Tobą...

Offline FeGy1

Dark Angels - Deathwing
« Odpowiedź #55 dnia: Kwiecień 18, 2005, 12:23:13 pm »
Witam !

Zapomnialem zasadniczego pytania... Jako, ze na turniejach jeszcze nie gralem itp. to moze mi ktos podac na ile pkt sa najczsciej turnieje ? Ja sie przymiezalem na 1000 pkt na poczatek.... gra sie w to ? Wogole jak sie gra w Polsce ?

Pozdrawiam !

Offline rhion

Dark Angels - Deathwing
« Odpowiedź #56 dnia: Kwiecień 18, 2005, 12:27:53 pm »
ogólnie to tak ok 1,7-1,8k : )
Ale IMHO żeby można wogóle coś zrobić Deathwingiem to min potrzebujesz 1,3-1,5k

rhion
They are the lords of destruction, the harbringers of doom
and wherever they go, they leave only dead and dying in ther wake.

They are the DARK ANGELS"

Offline Asmodean

Dark Angels - Deathwing
« Odpowiedź #57 dnia: Kwiecień 18, 2005, 12:28:14 pm »
no, ta losowość spadania to duży minus... już próbowałem Dropowymi marinami grać, słabo... :(
<wrota>PKP zagina czasoprzestrzeń. Można wyjechać z Poznania pociągiem do Krakowa o 7:20 i zdążyć na pociąg do Warszawy o 6:50

Offline Bienias

Dark Angels - Deathwing
« Odpowiedź #58 dnia: Kwiecień 18, 2005, 12:45:54 pm »
Własnie przeczytałem opowiadanko Deathwing ze Space Hulka... niech mi ktos powie ze jakas armia ma lepszy fluff !!!! Nie da sie !!! :P polecam kazdemu zainteresowanemu DA/DW/RW i w ogole fluffem do 40K !!! :P
 The enemy have been sighted. I am going to engage. In the name of Emperor; Ravenwing - Attack! Attack!, ATTACK!"

Grand Master Gideon of the Ravenwing

Offline FeGy1

Dark Angels - Deathwing
« Odpowiedź #59 dnia: Kwiecień 18, 2005, 12:52:57 pm »
A jakis link masz ?? Czy to to samo co juz ktos gdzies tu pisal ??

Interesuje mnie wszelaki fluff DW...

Pozdrawiam !