trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 828516 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2190 dnia: Lipiec 24, 2008, 04:54:07 pm »
Ja ostatnio grałem u siebie bitwę w domku na samych laskach i górkach, pierwszą bitwę na 5ed. Powiem tylko tyle że ten kto zaczyna pierwszy ma zdecydowanie większe szanse przy takich terenach. Zobaczymy jak będzie w sobotę, kiedy czekają mnie 3 bitwy. ;-)

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2191 dnia: Lipiec 24, 2008, 06:07:58 pm »
Heyka !!!
ja nie chce byc wredny, ale mysle eman ze nie bedziesz tak samo mowil, jak Ci jakis dzieciak rozwali pol armii w pierwszej turze i nic nie bedziesz mogl na to poradzic...  :p
Jeez ... lasy przeciez nie stanowily 100% terenow blokujacych LoS na stolach w 4ed ... byly tez budynki/ruiny/wieksze wzgorza ... To nadal zaslania przecie.
Cze !!!

Offline Virgo

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2192 dnia: Lipiec 24, 2008, 08:04:41 pm »
I jeszcze nowinka dla bardzo uwaznych - zzap gun juz nie rzuca na trafienie:)

vladdi

http://warseer.com/forums/showthread.php?t=153934
Cytuj
Chaplain, BS & WS 4
Ale także:
Cytuj
Chaplains are WS 5, BS 4, 3+ sv.

Moim zdaniem jest tak jak mówi vladdi, na końcu rulebooka są najnowsze zasady, a staty czapli to nie błąd tylko zapowiedź tego, co ma nadejść wraz z nowym kodeksem do marynat ;-)
Zresztą tak samo chyba było z podręcznikiem do 7 edycji battla i statami wrightów w summay na końcu, też się sprawdziły.
Tak więc zzap gun nie rzuca na trafienie :p
« Ostatnia zmiana: Lipiec 24, 2008, 08:33:56 pm wysłana przez Virgo »

Offline Breaker

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2193 dnia: Lipiec 24, 2008, 08:45:07 pm »
@virgo- nie sprawdzily sie- w rulebooku wraithy i inne eteryki mialy dla uproszczenia 7-8T a w kodeksie wampirow jest normalnie eterycznosc czyli odpornosc na niemagiczne ataki

zreszta watpie zeby nagle zabrali czapli jego kochany 4+ inv z rosariusa, ale czy potna mu po statach to juz niewiadomo
his place is ready to recieve the gift of the eldar

Offline Hang Man

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2194 dnia: Lipiec 24, 2008, 09:40:34 pm »
Wracając do tematu "prześwitujących" lasów i drzewek. NIe wydaje mi się, by dawanie lasmo możliwości zasłaniania LOS-a było ok.


Będzie wychodziło na to, że las jest po prostu lepszą ruiną. tak trochę dziwnie.

Zresztą, nawet grając ostatnio na czysto 5 ed patelni combatowymi SM, spokojnie da sie doczłapać do close combatu. Gdybym miał jeszcze kilka "wysepek", za którymi mógłbym bezpiecznie pochować co poniektóre jednostki armie combatowe miałyby chyba po prostu za łatwo. Moim zdaniem po prostu należy wystawiać sporo transporterów do zasłaniania LOS-a, ew jeżeli przeciwnik zacznie, można sie pokusić o wystawienie całej armii w rezerwie i liczeniu na dobre turlanie.
Freedom is the freedom to say that two plus two make four. If that is granted, all else follows.

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2195 dnia: Lipiec 24, 2008, 10:11:54 pm »
ja nie chce byc wredny, ale mysle eman ze nie bedziesz tak samo mowil, jak Ci jakis dzieciak rozwali pol armii w pierwszej turze i nic nie bedziesz mogl na to poradzic...  :p

Teraz tez na turniejach zdarzaly sie takie stoly. W kazdym razie dla mnie jasne jest ze stoly nie moga byc mniej zastawione blokujacymi los terenami niz sa teraz bo gra sie w tym zakresie nie zmienila. Czy beda to lasy czy cos inego nie ma to znaczenia. Wiec wizji tragicznych tracenia armii w pierwszej turze bym sie nie bal, bo jak mowie w zakresie przestrzalow wierze ze nic sie nie zmieni. Tylko rodzaje terenow byc moze.

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2196 dnia: Lipiec 25, 2008, 05:13:40 am »
Tak więc zzap gun nie rzuca na trafienie :p
Te, dziewica, dobrze by było żebyś dokładnie przeczytał podstawkę, kodeks, FAQ, i ten wątek zamiast wprowadzać innych w błąd.

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2197 dnia: Lipiec 25, 2008, 06:55:39 am »
Virgo to Panna...nie dziewica :P  :badgrin:

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2198 dnia: Lipiec 25, 2008, 07:42:22 am »
A chcesz się założyć? ;-)
Oba tłumaczenia sa prawidłowe.

Y.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 25, 2008, 07:47:51 am wysłana przez Yedli »
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2199 dnia: Lipiec 25, 2008, 11:13:48 am »
Żyje to sobie już jakiś czas i dziwne, zę nikt nie wrzócił  :lol: :

http://www.forgeworld.co.uk/nurgsorc.htm - sorc nurgla

http://www.forgeworld.co.uk/dgdread.htm - dred nurgla ( drugi już zresztą )
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Breaker

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2200 dnia: Lipiec 25, 2008, 11:37:26 am »
Teraz tez na turniejach zdarzaly sie takie stoly. W kazdym razie dla mnie jasne jest ze stoly nie moga byc mniej zastawione blokujacymi los terenami niz sa teraz bo gra sie w tym zakresie nie zmienila. Czy beda to lasy czy cos inego nie ma to znaczenia. Wiec wizji tragicznych tracenia armii w pierwszej turze bym sie nie bal, bo jak mowie w zakresie przestrzalow wierze ze nic sie nie zmieni. Tylko rodzaje terenow byc moze.

nie zalezy mi zupelnie na roztaczaniu wizji- ale prawda jest ze baza terenowa musi sie zmienic i tyle, bo lasy nic nie daja. a ze tereny musza byc to jasne, bo jak nie to moze od razu ustawmy sobie figureczki na biurku uznajmy ze wszystko ma covera 4+ i poturlajmy kosci po czym zdejmujmy modele ze stolu... tylko ze ja nie chce grac w taka gre :-?. 40k wymaga duzo terenu i tyle
his place is ready to recieve the gift of the eldar

Offline Tomkow

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2201 dnia: Lipiec 25, 2008, 02:38:34 pm »
Nie wiem czy to odpowiednia kategoria, ale w sumie informacja jest chyba bliżej tematu niż dyskusja o terenach  ;P

Pod adresem podanym poniżej można znaleźć polską wersję Codex: Blood Angels, czyli Kodeks: Krwawe Anioły. Dołączyliśmy tam sporo dodatkowych materiałów i przygotowaliśmy zupełnie nową szatę graficzną. Są też informacje o polskich klubach Wh40k, slepach i ciekawych inicjatywach związanych z Wh40k. W sumie 38 stron. Zapraszam do obejrzenia.

http://www.subrosa.40k.pl/index.php?name=News&file=article&sid=140

Offline Kris

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2202 dnia: Lipiec 25, 2008, 03:09:06 pm »
Świetna rzecz, chylę czoła.
Widzac coś takiego mniej się nie lubi bladzi ;-)

Figurki na zdjęciach jakoś znajomo wyglądają :D
Pogłoski o mojej śmierci są przesadzone

Offline mlodyrs

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2203 dnia: Lipiec 25, 2008, 03:24:10 pm »
Godna poparcia inicjatywa. Szacunek.

Offline grabarian

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2204 dnia: Lipiec 25, 2008, 04:35:37 pm »
Brawo. doskonała robota, na razie tylko przejrzałem ale zaraz zabieram sie do lektury. mam nadzieję że nie poprzestaniecie na tym :)
" - w końcu nie po to organizuje się turniej, żeby ludzi banować." - brawa!