trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 831230 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1980 dnia: Lipiec 03, 2008, 10:03:54 am »
Heyka !!!
ja sie smieje z tego ze wszyscy narzekaja :badgrin:
Ja nie narzekam  8) Wrecz przeciwnie.
Cze !!!

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1981 dnia: Lipiec 03, 2008, 12:25:09 pm »
Z tego co mętnie pamiętam, w podstawce V wprost wspomina się o stosowaniu victory pointów na turniejach (a w każdym razie dopuszcza się ich stosowanie poza remisem), więc nie ma się co bać kill pointów. Jestem dziwnie spokojny o to, że organizatorzy turniejów skorzystają z ofycyalnej opcji użycia victory pointów.

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1982 dnia: Lipiec 03, 2008, 04:54:21 pm »
Heyka !!!
ja sie smieje z tego ze wszyscy narzekaja :badgrin:
Ja nie narzekam  8) Wrecz przeciwnie.
Cze !!!

Mi się ogólnie podoba. Jest zmiana. Oczywiści są kwiatki, ale do przeżycia.

Offline Soulles_Being

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1983 dnia: Lipiec 03, 2008, 09:24:27 pm »
Witam

Nowe zasady jak to nowe zasady trzeba będzie przetrawić i znaleźć swój złoty środek.
Pamiętam 3 edycje a potem jęki nad 4. Kilka rzeczy sią posypało, ale pojazdy wreszcie ruszyły z kopyta i stały się twardsze.
Nie podoba mi się troche opcja, że moje lemany staną znów w miejscu ale co do tego to się jeszcze zobaczy. Co jak co ale moim gwardzistom fleet się napewno przyda ;)

Pozdrówko ;)
In the midst of genetically engineered super-beings, alien killing machines, warrior mystics, and technology that approaches sorcery in its sophistication, the Imperial Guard are mere soldiers.

'If brutal force isn't working you're not using enough!'

Offline Mistrz wałków :)

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1984 dnia: Lipiec 03, 2008, 10:40:36 pm »
Oj nie przesadzaj. Lemany na tym bardzo dobrze wyjdą. I tak w 90% przypadków walisz z placka :) A siedząc w terenie bedziesz mógł np. kolejówkom pokazać "palec serdeczności" :)
Dwa pojazdy mocna zyskają. Exorcysta i właśnie leman :)
Kamil. (miszczu)

Offline ederus

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1985 dnia: Lipiec 03, 2008, 11:13:24 pm »
Na 5ed jeszcze sky ray nieźle wypada :). Nadal będzie latał na 12", strzelał z SMSów i markerów, a dzięki temu tauowskiemu bajerowi będzie się prawie zawsze liczył jak obscured (tylko jak ktoś będzie walił z <12"). Prawdę mówiąc sky ray traci tylko zasadę, że glancing only na rzecz covera :p.
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline Michaelius

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1986 dnia: Lipiec 03, 2008, 11:15:15 pm »
Dobrze chociaz , ze nie zdazyli wydac nowego deksu gwardii wczesniej bo teraz bysmy mieli Lemany po 100 pkt full opcja :)

BTW zyskuje tez pred anihilator nie widziany od czasow 3 edycji :)
Michaelius

"Your understending is not required, merely your surrender"

Offline krawat

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1987 dnia: Lipiec 04, 2008, 12:19:17 am »
anihilator... obecznie zadko, ale czasami spotykany z 3x laska. wsiak tym bardziej ciagnie mnie do destruktora  :lol:
ZAPINAMY

Offline saddist

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1988 dnia: Lipiec 04, 2008, 06:53:33 am »
http://www.thed6generation.com/index.php?post_id=349172

taka dyskusja o V ed. Mi się podobało. Jest też troche o pojazdach i czemu wcale takie dużo gorsze nie są ;)

Offline sokles

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1989 dnia: Lipiec 04, 2008, 07:09:04 am »
Pytanie.

Jaki jest efekt na pojeździe przy wyniku 0 lub ujemnym?? Shake czy no effect??

Ja nic nie znalazłem na temat, więc wychodziłoby że no effect bo jest zapis że shake jest na 1 a nie na 1 i mniej.

Ktoś cos ma??

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1990 dnia: Lipiec 04, 2008, 07:47:33 am »
W tabelce na p.61 masz wyraźnie "1 or less".

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline sokles

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1991 dnia: Lipiec 04, 2008, 07:55:07 am »
W tabelce na p.61 masz wyraźnie "1 or less".

Y.

Ok dzięks.

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1992 dnia: Lipiec 04, 2008, 12:54:09 pm »
Dziwie sie, ze jeszcze nikt tego nie zauwazyl (albo ja nie zauwazylem, ze zauwazyl.. ;) ):
Cytuj
if a transport is destroyed (either result) by a ranged attack, the unit that shot it may assault the now disembarked passengers, if it is allowed to assault according to the assault rules.
:shock:

WRESZCIE!

:)
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1993 dnia: Lipiec 04, 2008, 01:47:27 pm »
Tau w ogóle dostało sporego boosta :)
- latają samolotami po 6 cali, strzelają ze wszystkiego i cover na 4+ od gadżetu
- obniżanie covera pojazdom
- rail +1 do rzutu na tabelke dmg
- za kilka miesięcy praktyczny brak 2+ + mantla + fist morderców na motorach
- możliwość biegania crisysami
- możliwość brania smsów/markerów na crisysach -relentless
- brak konsolidacji po walce w inny oddział
- plazma kasuje fnp
- krooty 3+ cover w lesie
i kilka innych myków  :)

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1994 dnia: Lipiec 04, 2008, 01:50:48 pm »
Heyka !!!
- obniżanie covera pojazdom
- rail +1 do rzutu na tabelke dmg
:badgrin: :badgrin: :badgrin: Oczami duszy (a przynajmniej tej jej malej niebieskiej czesci) widze juz te penetracje z Raila na Falconach  :badgrin: :badgrin:
Cze !!!