Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 830960 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2580 dnia: Październik 08, 2008, 09:11:06 am »
Spodobało im się to że wilki są jak wino  ;-) Im starsze tym lepsze ;-)  :badgrin: :lol:


Farciaż  :roll: ;-)

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2581 dnia: Październik 08, 2008, 09:12:33 am »
Heyka !!!

Farciaż  :roll: ;-)
Jak bedziesz mial kodeks, ktory ma tyle lat, to tez bedziesz w takiej sytuacji  :lol: :lol: :lol: Kodeksy Inkwizycji to przy wilkach "swiezynka"  :lol: :lol: :lol:
Cze !!!

Offline Hang Man

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2582 dnia: Październik 08, 2008, 09:13:35 am »
W klubie czasami mam mu ochotę chainswordem po twarzy przejechać, gdy zaciesza że ma codex suplement, i że ma najnowszy sprzęt mając najstarsze zasady :evil: ;)

Emaaaaan przyjedź na HS z Bladziami!

Accept any challenge, No Matter the odds!

Bądź czerwony i wściekły! :D
« Ostatnia zmiana: Październik 08, 2008, 09:17:35 am wysłana przez Hang Man »
Freedom is the freedom to say that two plus two make four. If that is granted, all else follows.

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2583 dnia: Październik 08, 2008, 09:22:43 am »
Heyka !!!Jak bedziesz mial kodeks, ktory ma tyle lat, to tez bedziesz w takiej sytuacji  :lol: :lol: :lol: Kodeksy Inkwizycji to przy wilkach "swiezynka"  :lol: :lol: :lol:
Cze !!!

Ja ci już mówiłem mój kodeks tak się postarzał że daj spokój. Nawet DE wydaja sie młodsi, a stare wilki jakiegoś eliksiru młodości popiły :lol:




Offline mlodyrs

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2584 dnia: Październik 08, 2008, 11:58:52 am »
Jak nic się nie zmieni, to wilki będą zupełnie różną armią na każdym turnieju w zależności od tego jaki rule pack wypuszczą organizatorzy  :evil:

a stare wilki jakiegoś eliksiru młodości popiły :lol:

To była co najwyżej wilcza cola turniejowa  :lol: Jedyne odmłodnienie wilków jakie zauważyłem to Wołek, nie da się ukryć kilka lat młodszy ode mnie i pojawia się wilkami na masterach ;)

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2585 dnia: Październik 09, 2008, 08:19:34 am »
Ukazał się nowy (trzeci) numer komiksu Exterminatus.

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2586 dnia: Październik 09, 2008, 03:23:33 pm »
http://uk.games-workshop.com/events/assets/rulespack-dutch-40Kgt-2008.pdf

Zasady chyba holendreskiego gt. Warte obejrzenia pod katem rozwiazan kill pointy a vp i obj a vp. Zwlaszcza ze jest szansa ze tak bedzie na nastepnym etc.

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2587 dnia: Październik 09, 2008, 04:51:07 pm »
Strona GW uległa przeobrażeniu - nie jestem tam w stanie nic znaleźć, o regulaminie holenderskiego GT nie wspominając. Wrzuć na mediafire czy innego rapida.

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2588 dnia: Październik 09, 2008, 11:21:59 pm »
Ciekawe jeszcze wczoraj link otwieral bezposrednio pdfa z zasadami. Poszukam jeszcze.

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2589 dnia: Październik 10, 2008, 07:13:26 am »

Offline gilthanas

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2590 dnia: Październik 10, 2008, 07:48:02 am »
Wyglada teraz jak wersja dla USA.
Poprzednia wersja erraty byla czytelniejsza, przynajmniej bylo wiadomo od razu kiedy dany FAQ wyszedl.
A ninja knows no fear.

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2591 dnia: Październik 10, 2008, 12:07:52 pm »
Ale DA dostali nowego FAQ'a  :shock:
Ciekawostka z niego:
Cytat: FAQ
Q. There are a number of cases where things
with the same name have different rules or
characteristics in Codex Space Marines and
Codex: Dark Angels, such as the different
transport capacity for the Land Raider. There are
also a number of new items of equipment in the
Space Marines Codex that are not this one.
Which version of the rules should I use, the latest
version, or the one in Codex: Dark Angels?


A. Strictly, you should always use the rules from
your own Codex, and this is the default solution
you must use if you and your opponent can’t
come up with a better one (you’ll find that this
might be the case in tournaments, for example!).
However, always keep in mind the foreword we
have written to all of the Errata and FAQ
documents, as well as ‘The Most Important Rule’
described on page 2 of the Warhammer 40,000
rulebook, which states ‘… it is important to
remember that the rules are just a framework to
create an enjoyable game.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2592 dnia: Październik 10, 2008, 12:17:31 pm »
Cytuj
As you can see, the nature of the Most Important
Rule means that it’s impossible to give a black
and white answer to any question that may arise
;
instead you and your opponent need to discuss
things and come up with the answer that makes
both of you the happiest, keeping in mind that
having a good time is more important than
gaining a small in-game advantage.

Innemi słowy sami nie wiemy jak wyglądają nasze zasady, więc grajcie jak chcecie. 74J3B1ST3 podejście do tematu.  :doubt:

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2593 dnia: Październik 10, 2008, 12:24:15 pm »
No mnie też minimalizm tego FAQ głęboko wzruszył. Zwłaszcza po krążących plotkach i oczekiwaniach w kwestii jego zawartości.

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2594 dnia: Październik 10, 2008, 12:27:08 pm »
Heyka !!!
Cush ... wszyscy spodziewali sie glebokiego studium nad zawartoscia kodeksow, a dostalismy po prostu smierdzaca ryba prosto w rylo ...  :-? Genialny Wydawca ma generalnie to wszystko w glebokim powazaniu i tyle.
Natomiast budujace jest dla mnie to:
Cytat: FAQ do DA
A. Strictly, you should always use the rules from
your own Codex, and this is the default solution
you must use if you and your opponent can’t
come up with a better one (you’ll find that this
might be the case in tournaments, for example!
).
Co moim skromnym zdaniem zwalnia nas z zarzutu polhammerowania w przypadku stworzenia odpowiednich PKZtow/guidelines'ow do dzialania ekwipunku/broni etc. itd.  :D
Cze !!!